2012. március 19., hétfő

Trio Ricardo: hát ezek hülyék!



Nézzék meg ezeket az embereket! Hát nem tűnnek kissé debilnek mindhárman? Már ahogyan azt a basszusgitárt tartja az a hajasabb! Önöknek ez nem gyanús?

Az se teszi őket szimpatikusabbá, hogy a saját szerzeményeket az a Révész Richárd jegyzi, aki „már pályája elején a latin jazz hatása alá került”. Még két ilyen undormány zenei stílust összekutyulni! Ennek aligha lehet happy end a vége!

Persze lemezük is van, és még perszébb, hogy sikerült neki valami idióta címet adni: Menu 890! Érzi az orrába a kedves olvasó is felszökni azt a mindent átható kajaszagot, ami belengi ezeket a számokat és beférkőzik a ruhája, a bőre minden pórusába? Igen? És Önt ez kellemes komfortérzettel tölti el? Olyannal, amibe jó hátradőlni, jó elveszi benne, mint egy telipárnázott karosszékben? Nem?

Akkor kimondjuk azt, ami már mindenki gondolataiban ott motoszkál: Révész Richárd, Szendőfi Péter és Kolta Gergő, Önök, kérem hülyék!

2012. március 23-án, a Budapest Jazz Clubban, a Magyar Jazz Ünnepén ez egyértelműen kiderül.

3 megjegyzés:

  1. Márpedig szuper koncert volt!A hülye az inkább te vagy, mivel szerintem gőzöd sincs arról,hogy mi az a jazz;)

    VálaszTörlés
  2. Én ugyan nem vagyok jazz-rajongó, de szeretem a zenét. Azt gondolom ha már ilyen bátran, névtelenül sértegetsz másokat legalább járnál utána kikről írsz. A képen és a lemezen is egy amerikai basszusgitáros szerepel... Onnan tudom, hogy megvettem, mert nekem tetszik.

    Apropó - Téged hogy hívnak? Nem mered kiírni, igaz? Behúzod a függönyt amikor írogatsz, ugye? Nyilvánvaló, mert gyáva vagy.

    Én kiírom az elérhetőségem, mersz példát venni?
    Azzal pedig kérlek ne próbálkozz, hogy itt vagdalózol majd, amiért leírtam rólad az igazat. Annyira szerencsétlenül kisstílű és kiszámítható lenne, nem igaz? Annál azért csak több van benned...vagy nem?..

    Perlaki Gábor
    gperlaki @ gmail.com

    VálaszTörlés
  3. ez egy idióta, éljen a latin jazz és a Trio Ricardo!

    VálaszTörlés