2012. március 30., péntek

Exkluzív interjú Mike Sternnel


A Dunántúli Napló meghamisította a világhíres jazzgitáros szavait, amik a Pécsi Tavaszi Fesztiválon, a március 23-ai koncertje után hangzottak el. Szerintünk egészen pontosan az alábbi módon zajlott le az interjú.


– Együtt zenélt olyan legendákkal mint Miles Davis vagy Jaco Pastorius, akik már három évtizede nincsenek köztünk. Milyen emléke van róluk?

– Pontosítok: két évtizede. Emlékek? Nem sok. Többnyire be voltunk nyomva. Örülök, hogy túléltem őket.

– Milyen nagy találkozásokra emlékezik még szívesen?

– Amikor először jártam Angliában, egy taxiban utaztam Benny Hill-lel. Fölismertem, bemutatkoztam neki, mondtam, hogy jazzmuzsikus vagyok. Mire ő mondta, hogy igen, tudja, öltönyös fickók fényes hangszerekkel hosszú számokat játszanak. Bunkó volt.

– Kilép olykor a jazzből?

– Ki. Egy-egy üveg hűtött Martinibe.

– Mintha a szaxofon átvenné az uralmat a jazzszólókban.

– Tévedés! Legalábbis amíg én vagyok a színpadon, addig biztosan nem!

– Mi lesz Mike Stern következő nagy dobása?

– Júniusban jelenik meg az új albumom All over the place címmel. Szerepel majd rajta három Kenny Garrett, nyolc basszusgitáros, öt dobos és egy Mike Stern, szóval izgalmas zenére van kilátás.

1 megjegyzés:

  1. Mekkora egy hátul kullogó vagy öcsém.....Ekkora idióta buta süket paraszt blogvezetőt még nem láttam.....HOgy lehet valaki ennyire sötét és zeneileg SÜKET ÉS TUDATLAN?

    VálaszTörlés