Borbély Mihály beszámolója a Kenny Garrett Quartetnek a PeCsában 1996. november 5-én megrendezett koncertjéről. Van benne szó hosszú faszverésről, irritáló okoskodásról meg még valamiről, ami szintén nem túl rokonszenves.
„A koncert Herbie Hancock »One Finger Snap«-jével indult, s
Garrett csekély negyedórás fergeteges szólóval tette le névjegyét a pesti
közönségnek. [...] Az elmúlt számban a »Pursuance«-ről írt recenziómban saját
»pillanatnyi elmezavarom« folytán összekeveredtek egyes számok, negyedek és
ütemek. A »helyes megfejtés« tehát a következő: a »Triology«-n először az
eredeti 16 ütemes (=64 negyed) periódus hangzik el kétszer, ez ugye 32 ütem, majd
ezután, szintén ismételve jön Garrett változata, mely a téma 25 negyedesre (!)
sűrített változata, mégpedig 4+3, 4+3, 3+3+3+2-es tagolásban.)”
Miles nem véletlenül fordított hátat....a zenésztársait figyelte....többet foglalkozott a zenével mint a hírnevével te tudatlan barom
VálaszTörlésSzóval akkor Borbély Mihály "tudatlan barom"? Merthogy ezt mind tőle idéztük.
VálaszTörlés